SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

 


SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Sierosław k. Poznania

Zakres obowiązków:

  • telefoniczna obsługa klienta
  • przyjmowanie zamówień od klientów
  • wystawianie faktur
  • organizacja procesu logistycznego

 

Wymagania:

  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy w obsłudze klienta
  • biegła znajomość oprogramowania MS Office
  • mile widziana znajomość programu Enova
  • dobra znajomość j. angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego bedzie dodatkowym atutem
  • samodzielność
  • bardzo dobra organizacji pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • kreatywność
  • komunikatywność
  • zorientowanie na rezultat

 

Oferujemy:

  • motywujący system wynagrodzeń
  • umowę o pracę
  • profesjonalne szkolenia
  • pracę w młodym zespole

 

Aplikacje z załączonym CV prosimy przesłać na adres:
rekrutacja@nobless.pl
w treści wpisując ”SPRZ/07/2017”.
W CV prosimy umieścić następującą poniższą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w postępowaniu rekrutacyjnym”
Jej brak lub brak równorzędnych oświadczeń spowoduje niemożność udziału Pana/Pani w procesie rekrutacji, jeśli w przekazanych dokumentach aplikacyjnych będą inne dane niż wskazane w art. 221 KP.
W przypadku chęci uczestniczenia także w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych bez konieczności ponownego przesłania dokumentów aplikacyjnych prosimy umieścić klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w postępowaniu rekrutacyjnym i ich zachowanie do celów przyszłych postępowań rekrutacyjnych.”